سرامیک کف پذیرایی مات

اگر می خواهید فضای پذیرایی منزلتان را با وقار و لوکس جلوه دهید و از طرف دیگر از ایجاد زرق و برق در منزل لذت نمی برید، بهترین گزینه برای رسیدن شما به هدفتان استفاده از سرامیک کف پذیرایی مات است.ویژگی های آن عبارت است از :

نسبت به لکه مقاوم ترند و همین امر موجب شده است که تمیز کردن آن ها کار چندان سختی نباشد. کثیفی و لکه موجود بر روی آن ها کمتر به چشم می آیدالبته گفتنی است که هر اندازه درجه روشنایی سرامیک کف پذیرایی مات بیشتر باشد، احتمال نمایش کثیفی و لکه های سطح آن بیشتر خواهد بود.

سرامیک کف پذیرایی براق

این سرامیک دارای جلوه نور بوده و بازتاب دهنده قوی نور از سطح خودمی باشد. استفاده از این نوع سرامیک ها در کف پذیرایی موجب می شود که مساحت فضای منزل بیش از مقدار واقعی آن به نظر برسد. سرامیک های براق سریعا کثیف شده و لکه دار می شوند، بنابراین به نگهداری و نظافت بیشتری احتیاج دارند.

گفتنی است که انتخاب این نوع کاشی ها تا حد زیادی به سلیقه شخصی فرد نیز وابسته است. بنابراین مهم ترین مولفه در هنگام انتخاب نوع مات و یا براق این دسته از سرامیک ها، انتظار فرد از فضای مورد نظر و چیزی است که او در ذهن خود دارد. بنابر آن چه تا به حال گفته شد انتخاب این محصولات تا حد بسیار زیادی به سلیقه و انتظار شما باز می گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.